Czynniki wpływające na cenę artykułu SEO
Tworzenie skutecznych artykułów SEO wymaga wieloaspektowej wiedzy, wymienione poniżej czynniki kształtują cenę:
-
- Długość: Czasopisma online i blogi mają różne wytyczne dotyczące długości. Gęsta treść kosztuje więcej niż krótki artykuł, outbound linki do dobrej treści wymagają dodatkowej pracy.
-
- Okres czasu: Pisanie treści SEO to czynność, która może zająć sporo czasu. Zazwyczaj czasami trwa dłużej, niż w przypadku tworzenia treści niezwiązanych z SEO. Im szybciej określony zostanie termin oddania pracy, tym droższy będzie artykuł.
-
- Ilość słów kluczowych: Im więcej kluczowych wyrażeń, tym droższa jest usługa. Te wyrażenia muszą być wprowadzone w treść starannie, by artykuł był dobrze skomponowany.
-
- Profesjonalny Copywriting: Copywriter z zakresu SEO zajmuje się tworzeniem wysokiej jakości artykułów, które są angażujące dla czytelników i odpowiednio zoptymalizowane dla wyszukiwarek. W zależności od budżetu i celów może okazać się niezbędny.
Ile kosztuje artykuł SEO?
Ceny artykułów SEO wahają się w zależności od lokalizacji, długości i wytycznych. W USA średni koszt artykułu SEO wynosi od 70 do 250 dolarów, w Europie ceny są niższe, zaczynając od 35 do 150 euro. Przy zamówieniach większej ilości można uzyskać zniżki.